piątek, 13 listopada 2015

Wilczy Skowyt - opowiadanie wiedźmińskie, całe i za darmo

To nie jest nowe opowiadanie i pewnie dla stałych Czytelników, nie będzie ani nowością, ani zaskoczeniem. Powstało w ramach zabawy formą, jako lekka satyra ale też hołd złożony autorowi.

"Wilczy Skowyt"

Jest fanowskim opowiadaniem osadzonym w świecie Wiedźmina, wykreowanym przez Andrzeja Sapkowskiego kilkunastoma opowiadaniami i pięcioksiągiem. Napisałem go gdzieś tak na przełomie lat 2010/2011 i opublikowałem w serwisie fantastyka.pl. Tam zdobył tzw. "brązowe piórko" czyli nagrodę użytkowników, dzięki czemu otrzymałem dyplom i upominek pod postacią książki :)
Od tamtej pory wiedźmińska moda opanowała cały świat.

Opowiadanie przez jakiś czas było dostępne za darmo w wydaje.pl i równocześnie w roboczej wersji na fantastyka.pl. Ostatecznie (i nie wiem czemu dopiero teraz na to wpadłem), postanowiłem wrzucić je tu gdzie ma swoje miejsce (czyli na bloga).

Także, kto nie czytał, tego zapraszam do lektury. Have fun.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz